Termeni si conditii

A. Comenzi

Comandarea produselor se face prin apasarea butonului Adauga in cos, aflat in dreptul fiecarui produs. Dupa adaugarea tuturor produselor dorite, intreaga comanda va putea fi vizualizata si modificata in sectiunea COSUL MEU. In momentul validarii comenzii, vi se va cere sa introduceti numele de utilizator si parola de acces. In cazul in care nu sunteti deja utilizator inregistrat www.ErFi.ro, apasati "cont nou" si parcurgeti etapele de inregistrare. Dupa validarea comenzii, in cel mai scurt timp, operatorii de la Call Center -ErFi.ro va vor contacta telefonic pentru confirmarea comenzii. Comanda este considerata confirmata numai dupa ce aceasta a fost confirmata telefonic de operatorii nostri.

Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de ErFi in cazul platii online;

3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

4. Produsele comandate nu se mai afla in stoc.

 

Pentru a comanda telefonic este de ajuns sa contactati Call Center - ErFi.ro, la numarul de telefon unde echipa noastra va sta la dispozitie cu toate informatiile necesare :

RDS: 0314.100.206

Telekom: 0771.561.035

Telekom: 0786.788.788

Valoarea minima a comenzii este de 50 lei. Livrarile se pot face pana la ora 18:00 de luni pana vineri la domiciliul clientului.

B. Modalitati de plata

Plata la livrare: O modalitate de plata este cea prin ramburs la primirea coletului. In momentul in care curierul va livreaza marfa comandata veti preda acestuia suma corespunzatoare comenzii. Valoarea rambursului va fi aceea comunicata dumneavoastra in momentul plasarii comenzii si va fi trecuta si pe factura ce insoteste marfa (la momentul primirii acesteia sau ulterior prin e-mail).

Plata online cu cardul: Plata online cu cardul este realizata folosind serviciile Bancii Transilvania si RomCard, cel mai mare procesator de carduri din Romania. Astfel asiguram cel mai inalt grad de siguranta si confidentialitate a datelor dumneavoastra.Cardurile acceptate in sistemul nostru sunt: Visa, MasterCard, Maestro, JCB, Diners Club.

Plata in rate: Detinatorii cardurilor de credit Mastercard Forte, Mastercard Forte – Divizia pentru Medici, Visa Gold, Visa Gold BT - Rotary si Visa Platinum emise de Banca Transilvania pot opta pentru plata in 3 rate fara dobanda conform programului „ Star BT”

C. Transport & Livrare
Livrarea se face dupa ce toate produsele comandate si rezervate la furnizori au intrat in stocul nostru.
Produsele comandate se pot ridica direct de la Showroom-ul ErFi din Splaiul Unirii nr. 49, sector 3, Bucuresti, din Magazinul ErFi Sun Plaza sau pot fi livrate de echipa www.erfi.ro.
Livrarea in Bucuresti este gratuita pentru comenzile a caror valoare depaseste 150 lei. Pentru comenzile mai mici de 150 lei se percepe o taxa de transport de 20 lei. Programul de livrari in Bucuresti este: Luni - Vineri intre orele 09:00 - 17:00.
Pentru clientii din tara, livrarea produselor se face prin firma de curierat rapid Fancourier in termen de 24/48 ore de la confirmarea telefonica a comenzii. Pentru comenzile mai mici de 200 lei se percepe o taxa de transport de 20 lei. Pentru comenzile a caror valoare depaseste 200 lei, livrarea este gratuita. Programul de livrari prin firma de curierat Fancourier este: Luni - Vineri intre orele 10:00 - 16:00

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

In cazul expeditiilor in afara retelei Fan Courier sau Urgent Cargus, se precepe o taxa suplimentara ce se va comunica in momentul stabilirii adresei de destinatie.

D. Confidentialitatea Datelor
Redactat in conformitate cu cerintele Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice. Erfi Kids S.R.L are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi despre tine, un membru al familiei tale ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este informarea clinetilor sai in privinta disponibilitatii pe stoc a produselor de inters, comunicarea promotiilor si concursurilor organizate pentru clinetii nostri. ErFi.ro garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic. Aceste informatii vor putea fi folosite de catre ErFi.ro pentru a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, diverse oferte speciale, promotii, etc. numai cu acordul prealabil al clientului.

Furnizarea datelor personale catre www.ErFi.ro nu implica obligativate din partea utilizatorilor iar acestia pot refuza furnizarea acestor date in orice circumstante si pot solicita in mod gratuit stergerea acestora din baza de date.

Doresti sa primesti informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite Erfi Kids SRL (www.erfi.ro)? Daca Da, te rugam sa introduci adresa ta de e-mail la rubrica: Newsletter Inscrie-te! (vezi casuta din meniul lateral stanga al magazinului nostru virtual.)

E. Returnarea & Inlocuirea produselor
Garantarea calitatii si conformitatii serviciilor oferite de www.ErFi.ro, acordarea garantiilor si returnarea produselor se realizeaza in conformitatea cu legislatia specifica in domeniu conform Ordonanţa nr. 9/2016, respectiv: Comert electronic si Contracte la distanta, asa cum se precizeaza pe site-ul oficial al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor in Romania  - http://www.anpc.gov.ro/
Pentru detalii suplimentare va stam la dispozitie la urmatoarele numere de telefon: 031.402.58.76, de luni pana vineri, intre orele 10:17.

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat. Produsul poate fi returnat numai daca este in aceleasi conditii in care a fost primit, nu este deteriorat si nu prezinta semne de uzura (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit)

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom re-expedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Acesta clauza se aplica conf.Ordonanţa nr. 9/2016, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanţa nr. 9/2016. 

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii erfi.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. Erfi.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care erfi.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.

Acesta clauza se aplica conf. art 14 (3) O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site.

Produsele comandate online sau telefonic care au fost ridicate din punctul de lucru, nu beneficiaza de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate si de a li se testa functionalitatea la receptie).

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar sau se poate ridica numerar personal de la sediul nostru (daca plata a fost facuta numerar). Pentru produsele achizitionate plata cu cardul la sediul nostru se percepe un comision de 1%.

Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la Fan Courier sau Cargus in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 48 h de la intrarea in posesie a produselor. Termenul de solutionare este de pana la 30 zile lucratoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanta eliberata de catre firma de curierat pe persoana juridica. Facturile eliberate la sediu nu se modifica

Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Exceptii:

Exceptiile privind dreptul de retur (nu se accepta returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):

  1. Produsele pentru ingrijire personala (Aspiratoare nazale electrice, pompe de san, termometre cu varf  fl;exibil)
  2. Saltelele, decoratiunile si obiectele textile se pot returna doar daca sunt sigilate sau nu au fost indepartate etichetele acestora
  3. Jucariile produsele pentru copii & bebe si produse pentru gravide se pot returna doar sigilate
  4. Cartile care prezinta urme de utilizare
  5. Produse de tip comanda speciala, indiferent de categorie aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.


Model de formular de retragere

Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract.

FORMULAR DE RETUR PRODUSE

Catre SC Erfi Kids SRL,

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse: ............

Comandate la data ............ / primite la data ............

Numar Factura: 

Numele consumatorului ............

Adresa consumatorului ............

Motivul Returului:.....

Optiune client:

1. Avans marfa pentru comenzi viitoare

2. Restituire suma achitata in cont IBAN:....

 

Data ............


E. Cautarea in site

Daca stiti deja ce produs doriti sau in ce categorie se incadreaza produsul dorit, apelati la motorul de cautare din partea dreapta - sus a site-ului. Completati campul cu numele produsului si apasati butonul cauta. Va fi afisata lista completa continand toate produsele ce corespund cuvantului de cautare introdus
F. Actualizati Datele Contului
Daca doriti sa va schimbati parola sau sa va actualizati adresa de livrare si cea de facturare trebuie sa intrati în cont folosind parola curenta, apoi, în sectiunea "Informatii cont" accesand acest link puteti modifica parola si datele de inregistrare ale contului dvs.
Site-urile carucioare-maclaren.ro siquercetti.ro sunt operate de SC ErFi Kids SRL, la fel ca www.erfi.ro